8 Mart 2013 Cuma

Uludağ Günlüğü

Selam!
Nabersiniz?
Ben iyiyim. Biraz burnum akıyor ama olsun geçecek yakında.
Bu hafta sonu hayatımın en güzel hafta sonunu geçirdim sizin haberiniz yok ohoo.

Her zaman uludağa gitsem keşke derdim. Ve gittim!

Perşembe gecesi hazırladım valizimi telefon-ları kurdum (ne olur ne olmaz bir kaç tane kurdum.)

Ve sabah 4'te uyandım. Günaydın diyemedim kimseye çünkü gün aymamıştı.
Valizimi aldım pıt pıt pıt esrarengiz bir şekilde kapıyı çekip çıktım.

Taksiye bindim ve havaalanına gittim. Taksimetreye bakmaktan yolu göremedim herzaman ki gibi . He uçakla gitmedim, otobüs oradan kalktı. Saat 7:30 gibi eski hisardan feribota bindik.

Vee merhaba Bursa!

Sonrasında uludağa tırmanış başladı. Ve benimde anam ağladı o tırmanışta. Midem deli gibi bulandı herzaman olduğu gibi.

Çok geçmeden beyaz elbisesiyle bizi karşıladı uludağ!

Nasıl güzel, nasıl temiz, nasıl soğuk! Brrr.

Daha odalara yerleşmeden kayak kıyafetlerimi kayak takımlarımı aldım ve zirveye çıktım.

Sonra çılgınlar gibi kaydım!

Şaka.

İlk gün ilkkez kaydığım için biraz düştüm.

Ama kayarken görseniz altınıza işersiniz.

"Aaaa çekiliiiin. Allah allah allah alllaaahhh çekilin duramıyooruum."
Bu haykırışlarımın ardından ağaca girdim.

Akşama doğru alıştım. Buz pateninin verdiği raahatlıkla kayıyodum artık.

Sabah kahvaltı eder etmez çıktım kaymaya.

Sonra ne cesaretse profesyonellerin çıktığı yere çıktım Murat beylerle.
Ve birkez bile düşmedim lan. Birkez bile!
Kar motorunda uçtuk, nasıl zevkli anlatamam. 1 saat boyunca kar motorlarıyla gezdik. Aşırı hızlı gidiyorlar.
Ve cumartesi gecesi...

Otelin canlı müziğine gittik. Loş ışıklar altında içtik. 1 gibi bitti canlı müzik. Ve biz sabah 5:30'a kadar içip söyledik. 10 kişilik üniversite grubuylada kaynaştık.
Salak gibi numaralarını almadım ya. Sonrasında oteli arayıp istedim.
Elbette vermediler.

Öyle yani. Çok güzeldi. Songül ve Elif ablaya sevgiler buradan. Canlarım benim.
Elif ablayla gülme krizimiz... Ölene kadar unutamam sanırım.
Bir yazının daha sonuna geldik. Aslında anlatacak bir sürü şey var ama uykum var.

Kendinize iyi bakın. Mutlu olun.

Hadi eyvallah.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder