22 Mart 2013 Cuma

Limon

Merhaba güzel insanlar.
Hayat şuan çok limon. İşin garibi limon severim. Ama. Ya. Ne bileyim.
Arkadaşlar sorun şu ki, yaşım 18. Ve yorgunum. İnanılır gibi değil.

Ne derdin olabilir ki? diye sormayın. Var. Her insanın var evet bencillik etmiyorum.
Bazı insanlar var hayatımda. Tanımadan sevdiğim. İyiki varlar. Olsunlar hep.

Çayım masada. Öylece duruyor. İstemiyorum.

Bazen diyorum ki ''lan benim niye sevgilim yok?''
Sonra diyorum ki ''oldu da ne oldu? bi bok oldu mu? eline yüzüne bulaştırmadın mı?''

Komik dimi, birkaç sene sonra bu yaşadıklarıma gülüp geçeceğim.

Yıllar sonra ''komik'' diye nitelendirdiğim şeyler şuanda ''sorun''

Özlem duygusu devam ediyor bunu okuyan.
Kimi, neyi özlediğim meçhul. Ancak hayvanlar gibi özlüyorum.

Sanki 1 kere görüpte, çok sevip, bir daha konuşamadığım biri var. Birileri var.

2 gün sonra sınavım var. Neyse boşverelim onu.

Sonbahar'da günlerini geçirip, sonra rengini kaybedip rüzgara kapılan bir yaprak gibi.

Odamın tavanını maviye boyayacağım. Sonra beyaz beyaz bulutlar çizeceğim.

He bu arada, bu yazının şarkısı bu olsun, http://fizy.com/#s/3wndr4

Hadi girin içeri soğumasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder