15 Ocak 2013 Salı

Ben geldim.

Hello!
Özlediniz mi lan beni? Ben özledim.
Neden uzun zamandır buraya yazmıyorum inanın bende bilmiyorum. Taa 17 Eylül'de yazmıştım ofaaa.
Neyse yeni yıla girdik. 21 Aralıktada bir bok olmadı malesef. Ama iyi eğlencesini çıkardık.
He tabi sizin haberiniz yok. Ben işe başladım! Evet resmen çalışıyorum. Atatürk Havalimanındayım. Çalışmak çok güzelmiş. Okul mu? Nerden çıkardım şimdi o mendeburu?

Kış mevsimindeyiz malum. Herkes bilir kışı sevmediğimi, yaza aşık olduğumu. Daha çok var malesefki. Ve ben üniversiteye hazırlanıyorum! Hazırlanıyorum derken çalışıyorum demiyorum farkındaysanız. Seneye bu zaman hayırlısıyla "hofff finaller başladı ne bok yicem :s :s" yazabilicem. Liseden nefret ettiğimizde biliyorsunuzdur. E bilin bir zahmet onuda. Bunlar sabit şeyler bendeki. Bakalım üniversitede ne bok yicem. Olsun herşey güzel olacak. Ben biliyorum. Erken uyanmak konusunu açmak bile istemiyorum. Evden çıkarken yatağıma bakıp ağıt yakıyorum dililili diye. Yaz gelse çok iyi olacak. O zaman bol bol kucaklaşabileceğiz burada. He bide ben İspanyaya gitmek istiyorum. Çok istiyorum. Gideceğimde yakında. Sevgili mi? Assdljhsldjghjl elbetteki yok. Neyse. Ya şey dicem bide ben Ankara'ya gitmek istiyorum. Çanta falan almadan, kulaklığımı takıp uçağa binip gitmek istiyorum. Farkındaysanız ben kaçmak istiyorum. Sıkılmışsam demek. İşimi seviyorum. Onda sıkıntı yok. Bakalım üniversite ne olacak. Tercihler açıklanınca "Fikirtepe Üniversitesi :)))))" yazabilecek miyim. Saçlarım baya uzun. Annem kestirmemi, kafamın 33 ekran televizyon kadar olduğunu söylüyor. Bilmiyorum, kararsızım.
Öyle yani sevgili okur. Son havaliler bunlar.
Tekrar uğrarım merak etme. Arayı açmam.
Kendine iyi bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder