10 Ekim 2011 Pazartesi

Kış gelme!

Merabaaağ.


Bu yazıyı yazarken soğuktan dişlerimin birbirine çarptığını belirtmek istiyorum.
Evet, lanet olsun ki kış geldi!
Nefret ediyorum kıştan, yağmurdan, soğuk havadan. 
Hava erkenden kararıyo, bi kasvet var sürekli bi tembellik hali.


Şuanda bile esnemekten ağzım yırtıldı.
Hayır işin kötü yanı, sabah 6 buçukta o sıcacık yatağı bırakıp o soğukta okula gitmek!


Bide gerizekalımıyım neyim üstümü giyiyorum, tam çıkıcam evden elimi yatağımın içine koyuyorum.
O sıcaklığı hissettikten sonra yemin ederim ağlayasım geliyo. 


Ablam olacak dangoz fosur fosur uyuyo ben çıkarken uyansın diye kapıyı çarpıp çıkıyorum.
O soğukta atıyorum kendimi dışarı okula gidiyorum.
Evden son duyduğum şey ise uyandırdığım için ablamın bana ettiği ''küfürler'' oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder