29 Eylül 2011 Perşembe

Damar'dan Sezen Şarkıları

Müzik dinlemeyi herkes gibi bende severim.
Kimileri var ki işin ağzına sıçıyolar. 
Böyle sürekli yabancı müzikler dinliyolar türkçe dinleyenleri ''ııığ nısıl dinliyosın ya''
Tamam herkes dinlerde Türkce'de dinlemeye deger kimse yok mu?


Herşey'de oldugumuz gibi bundada özentiliğimiz diz boyu...
Şahsen ben Sezen Aksu'yu hiç kimseye degişmem. Bide bu insanlar sevgililerinde ayrıldıkları zaman 
metallica falan mı dinliyor?


Benim bildigim sevgilisinden ayrılan insanlar günde 3-4 doz Sezen şarkısı alırlar damardan.


He bide ingilizcesi ''what's your name'' ''this is a pencil'' dan ileri olmayan insanlar paylaşıp 
'oouff çok fena şarkı yea' demiyolar mı? Deli oluyorum.


Tabi anlamadan da sevebilirsin şarkıları ama cılkını çıkaranlar oluyor.
Yoksa Amy Winehouse dinlemeyi bende severim. Back to black'le uyanıyorum sabahları
mis gibi.


Ama yinede ben Sezen Aksu'yu Ajda Pekkan'ı Funda Arar'ı hiç kimseye değiştirmem.


Funda Arar Nazım Hikmet'in bi şiirini söylemiş, taktım şarkıya buyrunuz dinleyin.http://fizy.com/#s/1ybrcq 


Sezen'den ve Ajda'dan şarkı önermiycem alayını dinleyebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder