30 Kasım 2011 Çarşamba

Bazen düşünüyorum. Niye geldim niye yaşıyorum. Ne yapıcam. Ne yapmam gerek.
Sonra diyorum ki para kazanacak bi meslek bulucam bi süre sonra sevgili sonra evlilik sonra çocuk sıradan bi yaşam sonra emekliliğini bekle.


Sonra kendi kendime hassiktir lan diyorum. Olum benim hayallerim var lan.
Hayalimdeki fotoğraf makinesini alıcam hayalimdeki evi alıcam denize sıfır istediğim gibi döşiycem turuncu ağırlıklı olucak. Her sabah uyandıgımda deniz manzarası karşılıycak beni kahve içerken kitabımı okuycam

Sonra istediğim ülkelere gidicem gezicem tek olabilir birileriyle olabilir. ama en fazla 1 kişi!

30 yaşıma gelince yaşlılık sendromumum başlamadan evlenmem gerek.

Ama düğün yapmam. İsteyen evime gelip takısını verir ahaha

Sonra hayalimde ki kitabı yazmaya başlarım. Hedefim güşşa gibi bi yazar olabilmek!

Öyle yani

Fazla bişey değil.

Allam nolur olsun bunlar.

He arabada istiyorum söylemeyi unuttum.

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder