11 Haziran 2011 Cumartesi

Çok mu şey istiyorum?

İstekler istekler istekler, lanet olsun ki bitmiyolar!
E tabii bu istekler yaşa kişiye göre farklılık gösteriyor. Bana göre 2'ye ayrılıyor bu istekler, küçük(kolay)-büyük(zor) istekler. Tamam daha 16,35 yaşımdayım ama bana göre isteklerim gayette gerekli yani.
Yeni bir telefon yeni bir laptop yeni bir fotograf makinesi. bla bla bla. Sıradan yani.
Ama birde büyük istekler var kiiiii ooooh  evlere şenlik valla.

Düşünseniz böyle denize sıfır bir ev. Bahçede köpek. Sabah uyanıyorsun kahveni kitabını al balkonda keyif.
Off. Bu gazla açık banka bulsam kepçeyle soygun yaparım valla.
Herşeyi geçtim, yanında uğruna canınızı vereceginiz insan. Onun nefes alıp verişini hissederek uyumak uyanmak falan.


                      Güzel olur yani. Tabi orospu hayat bu imkanları sağlarsa.  Parasını verene cilvesini yapıyor hayat. Neyse, ne diyordum. Uyanınca böyle kahvaltı hazırlıycaksın böööle. Tabi kız yemek leri falan yapcak sen sofrayı kurcaksın. Bu böyledir.
       İnsanın olamaz mı olabiliiiirr diye şarkı söyleyerek düşünesi geliyor. Birgün böyle birşey olursa yani yaşarsam bu yazdıklarımı, yazıcam buraya nasılmış.
  ''Çok mu şey istiyorum ?'' -Yooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder