30 Mayıs 2011 Pazartesi

Benimde bi şifrem olsa!

Lanet olası bi eğitim sistemiyde boğuşuyoruz. 
Şifre var ama kopya yok. Ya birşey sorcam abi gerizekalımısınız ?
Yoksa bizimi gerizekalı sanıyosunuz?
Lise öğrencisi olarak gerçekten gelecekteki halimi görmekte zorluk çekiyorum.


Amaaa. Birde onları oraya çıkaranlar var. İşte onlara herşey müstahak. 
Geleceğin yetişen nesli olarak gerçekten korkuyorum. Plan yapamıyorum. Deli gibi çalışanlar 270 yapıyor, 


çözüm yapmadan cevaba ulaşanlar var. Sonra da yok kul hakkına girmeyin yok bilmem ne bikbikbik
















Bu olaylardan sonra neden bu ülkeye yararlı bi vatandaş olayım ki ben ? 
Gelecek kapkaranlık. Hiç birşey görünmüyor.
Umarım bu karanlıkta bize ışık tutan biri daha gelir


''He onun gibisi gelir mi ?'' -Gelmez.     193

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder