26 Haziran 2011 Pazar

PUCCA

Dizüstü edebiyat, benim hayatimi değiştirdi desem yeridir.
Fazla kitap okumam aslında zor beğenirim kitapları.
Geçen sene haziran başı gibiydi, twitterda yeniyim falan. Pucca yı gördüm. ''Çok az kaldı kitabı çıkıyoooor!''
gibi yazıları görünce merak ettim baktım kimmiş bu pucca.


Blogunun tamamını okudum neredeyse. Tweetleride öyle. Sonra kitabının çıktığı gün gittim koştur koştur aldım kitabını.

Öğlen 1 gibi okumaya başladım ve ertesi günün sabahı bitirdim. Kahkahalarla okuduğum bir kitaptı. Sonra tekrar okudum bidaha okudum hep okudum. Ezberledim resmen. Sözlü yapsa kitaptan 100 alırım yeminlen.

Puccaya duydugum hayranlıgı anlatmama gerek bile yok. Çok seviyorum deli gibi.

''Küçük aptalın büyük dünyası-pucca günlük''




Okuyun sonra gelip teşekkür edersiniz.

İKİNCİ KİTABIDA ÇOK YAKINDA ÇIKIYOR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder