9 Haziran 2012 Cumartesi

Dümdüz yazmak ne güzelmiş.

hello.

şuan çok sıkılıyosunuz dimi lan. bende.
şuan evde koltukta büzülmüş bir şekilde oturuyorum. ve sürekli esniyorum. tembellikten ölme kıvamına geldim.
her zaman olduğu gibi müziğin sesi sonuna kadar açık. telefon ve kapıyı duyamıyorum. en iyisi. bak yine esnedim. çok kötü şu şekilde evde oturmak.  dışarı çıksam diyorum çıkacak biri yok bulayım dedim bbm'e giremedim tamam whatsappten bakayım dedim şuan telefonum donuk. kısacası evren otur oturduğun yerde diyor. bunlar olmasa bile daha büyük bi sorunumuz var. param yok. baya yok. şuan acil biyere gitmem gerekse çük gibi kalırım. para harcamayı nasıl seviyorum belli değil. öyle bir boğaz var ki. dün okuldan çıktım karneyi alıp. lanet olsun ki hala liseliyim. nasıl bir eziklik belli değil. neyse son sene. seneye bende ''eheheh liselilere bak'' diye dalga geçeceğim.

ayrıca şöyle enteresan bir durum söz konusu. hiç bir zaman ders çalışmayan ben; teşekkür belgesi alarak bitiriyorum 11. sınıfı. ilginç değil mi? evet bence de. ben ki, her gün geç kalan devamsızlığı 34 olan bir insan.
nasıl oldu hala şaşkınım. tabii annemin tepkisi direkt ''neden takdir değil?'' oldu. çünkü eşeğin .. tövbe ya.

bulmuş bunuyo. neyse. yaz baya baya geldi lan. dün havuza gittik hilalle hani şu eksikyazısı olan. heh onla.
bir güzel yandık. omuzlarım hala sızlıyor.

telefonum hala donuk. lanet olsun kaldırıp atasım geliyor. kral tv'de günseli deniz diye biri başladı şuan. lan bu nasıl şarkı. durun link vercem. http://www.youtube.com/watch?v=Xr9IFTeRg5c kusmadan değiştireyim.

ve evet number one'da Adele var. evet. sesine öldüğüm. tavrına yandığım. nasıl seviyorum belli değil. henüz albümünü alamamış olsamda (çok pahalı amk 28 liraya 2 albüm alırım) deli gibi dinliyorum.

keşke istanbulda konseri olsa. eğer istanbulda konseri olursa varımı yoğumu satar giderim o konsere.
evet şuan dümdüz yazdım buraya. ilk kez böyle yazdım. neyse.

HE BU ARADA AŞŞADA ŞEY VAR ANKET GİBİ BİŞEY YAZININ NASIL OLDUĞUNU SÖYLEYİN. HADİ ÖPTÜM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder