9 Ocak 2012 Pazartesi

Selam yine ben.

Nasılsın falan demeyeceğim. İyi olduğuna eminim. İyisindir.

İyi olan hep sendin zaten iyi olmaman için hiç bir sebep yoktu.

Üzülmezdin hiç, bir kalbin olduğundan bile şüphe ediyorum. ''Sevme'' olayı yoktu sende.

Seven ben sevilen sen. Üzülen ben. Sevilen yine sendin.

Yokluğun çok zor değildi aslında. Seni hatırlatan şeyler olmasa, hiç zor değildi.

Çok kötü tesadüfler yaşadım bilemessin. En olmadık zamanlarda mrıldandığın şarkı çaldı.

En olmadık zamanlar da sana ait şeyler çıktı karşıma.

Sinsi sinsi baktılar bana. Hatırlatmata çalıştılar. Başardılar da.

Unuttuktan sonra, yani unutmaya çalıştıktan sonra çıkman biryerden dünyanın yıkılması gibi birşeydi.

Çokta özlemiyorum ya. Yani çok değil. Bak özlemiyorum demiyorum, çok değil.

Bunca zamadan sonra. Bunca olandan sonra olduğun yerde olmak nasıl olur hiçbilmiyorum.

Bilmekte istemiyorum zaten.

Yokluğuna alıştım.

Ama birgün dönmek ister....

Neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder