15 Aralık 2011 Perşembe

Gülümse.

Hayır çok mu şey istiyorum anlamıyorum ki. Biraz huzur, bir kaç günlüğüne huzur. Çok mu zor?
Sınav diye bir gerçek var. Ağzına sıçayım ben onun. Ergenlik hormonlarının verdiği sıkıntı yetmezmiş gibi araya birde sınav stresleri giriyor.

Önce düşünüyorum. Sınavlarda başarılı olamazsam gelecekte bazı şeyleri kaybedeceğim.
İstediğim gibi olmayacak.
Sınavlara hazırlan gir hepsini geç sonra atlatacaksın zaten.

Geçen gün dersteyiz malak malak etrafa bakıyorum her zaman ki gibi.
Aklıma birden şu soru geldi; ben napıyorum lan?

Hayatımın en güzel yaşlarında olduğuma eminim. Bunu neden değerlendirmiyorum.
Evet bu yaşlar bazıları için iğrenç ama gelecekte en çok özlenen yaşlar bu zamanlar.

Gelecekte çocuklarıma anlatacak birşeylerim olmalı.

Ne biliyim kız arkadaşımla okuldan kaçmalıyım. (olmayan kişiyle nasıl kaçıyosam bende)

Arkadaşlarımla manyak manyak eğlenmeliyim. Salak salak haraketler yapmalıyım.

Herşeye gülmeliyim. Evet evet herşeye gülmeliyim.

Gülmek önemli.

Herşeye rağmen gülümsemem gerekli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder