20 Eylül 2014 Cumartesi

Ooo

Ooo kimler gelmiş kimler gelmiş, sercan beyler gelmiş.
Geldim anasını satayım. 

Son yazmamın üzerinden yıl geçmiş. Varsa bi hınkk puh! alırım. 
Keyfimden mi? Çalışıyoruz heralde. 
2 üniversite okuyorum. Okumaya çalışıyorum. Bakalım ne olacak.

Geçen gün google bey'e "ne zaman emekli olurum?" yazarken yakalım kendimi?

Pardon?

Ulan şerefsiz 19 yaşındasın, ne emekliliği? 

Size bir öneri; yaklaşık 3 senedir çalışan bir insan olarak söylüyorum ki, zorunlu olmadıkça çalışmayın, yada şöyle söyliyim ben zorunlu olmadığım halde çalışıyorum ama bi sorun niye? 

Çünkü para kazandıkça kazanasın geliyor. Ekonomik özgürlük oluştukça özgürlük artıyor. Ama yapmayın, öğrencilikten çok ofis hayatı yaşamayın, gerçektrn yapmayın. Zaten hayatınızın geri kalanını çalışarak geçireceksiniz. Anne baba'dan, kyk'dan alın, 100 değil 50 alın, ama çalışmayın.

Öğrencilik hayatı kadar güzeli yok yemin ederim. Stresi bile güzel.

Mesela şuan evdeyim, uykum var ve uyuyacağım birazdan. 

YA KİME DİYORUM DUYUYO MUSUNUZ!

CUMARTESİ GECESİ NE GECESİ LAN AKŞAMI UYUKLUYORUM.

Ruhumun kırkı var içeride. Zengin olmam lazım ya.

Neyse uğrarım yine. 

Eyvolle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder